اخرین محصولات ثبت شده

مینی چراغ پر قدرت چندکاره COB

مینی چراغ پر قدرت چندکاره COB یک وسیله با چندکارایی جالب می باشد. جنس بدنه چراغ کار آلیاژ آلومینیوم و مقاوم در برابر ضربه می باشد.

قیمت : 149,000 تومان

توضیحات خرید پستی

چراغ خواب سه بعدی Creative Visualization

چراغ خواب ها به محیط اطراف خود و اتاق خواب، نور زیبایی می بخشند و به افراد در داشتن خوابی آرام و عمیق کمک می کنند. چراغ خواب سه بعدی مدل Creative light، ظاهری متفاوت نسبت به دیگر چراغ خواب ها دارد.

قیمت : ناموجود
299,000 تومان

توضیحات خرید پستی

لامپ اضطراری قابل حمل Handy Bulb

 لامپ اضطراری قابل حمل Handy Bulb یک لامپ اضطراری نشکن است که به راحتی روی سطوح می چسبد و در مواقع تاریکی محیط را روشن می نماید.

قیمت : 99,000 تومان

توضیحات خرید پستی

چراغ پیشانی 3 حالته Everest

این نوع چراغ در رده محبوب ترین انواع چراغ های پیشانی قرار می‌گیرد. این چراغ قدرتش را از 3 باتری قلمی می‌گیرد و قابلیت‌های زیادی دارد زیرا می‌توانید با قرار دادن باتری روی حالت استندبای همچنان از آن استفاده کنید.

قیمت : 69,000 تومان

توضیحات خرید پستی

چراغ دیواری خورشیدی Solar Plus

چراغ خورشیدی دیواری سنسور دار علاوه بر نور بسیار بالای خود کاملا ضد آب و بی نیاز از سیم کشی و برق شهری میباشد و شما را از استفاده از برق شهری بی نیاز میکند. 

قیمت : 299,000 تومان

توضیحات خرید پستی

چراغ خواب سنسور دار Heart

این چراغ خواب جذاب و زیبا توسط دوشاخه متصل به آن داخل پریز قرار میگیرد و به محض تاریک شدن محیط با توجه به سنسور حساس به نور داخل چراغ به صورت خودکار روشن میشود و نوری بسیار ملایم و جذاب به محیط پیرامون خود القا می کند

قیمت : 79,000 تومان

توضیحات خرید پستی

فلش لامپ Dance Light

فلش لامپ Dance Light بصورت تک رنگ بوده و تغییر رنگ ندارد و در 5 رنگ جذاب ارایه شده که شامل سفید زرد آبی قرمز سبز بوده و دارای دکمه تغییر سرعت است که میتوانید حالت چشمک زدن دستگاه را از آرام به تند تنظیم کنید.

قیمت : 99,000 تومان

توضیحات خرید پستی

چراغ اضطراری کمپینگ مدل قطره

چراغ LED تامبلرلایت مناسب جهت استفاده به عنوان چراغ خواب ، چراغ مطالعه و قابل حمل می باشد.این محصول دارای طراحی مناسب برای ایستادن چراغ در هر وضعیت بوده و دارای سه حالت نوردهی می باشد.

قیمت : 119,000 تومان

توضیحات خرید پستی

چراغ اضطراری شارژی V-50

رنگ نور مهتابی، باتری قابل شارژ و متریال با کیفیت چراغ اضطراری شارژی V-50 را به یک محصول مناسب جهت روشنایی بخشیدن در هر مکان و لحظه های نیازتان است.

قیمت : 299,000 تومان

توضیحات خرید پستی

لامپ LED اضطراری POWER

لامپ LED اضطراری  POWER از ساختاری بهره می‌برد که آن را برای استفاده در شرایط نبود منبع روشنایی کاربردی می‌سازد. این محصول از نور مناسبی بهره می‌برد و می‌تواند در زمان قطعی برق تا حد مطلوبی یک اتاق را روشن کند.

قیمت : ناموجود
59,000 تومان

توضیحات خرید پستی

چراغ کلیپسی جیبی

بعضی از افراد علاقمند به مطالعه قبل از خواب هستند ، برخی دیگر نظیر دانشجویان و دانش آموزان ، مطالعه در شب را به دلیل آرامش بیشتر انتخاب می کنند . آرامش شب را می توان حسن مطالعه در این زمان و تأمین نور مورد نیاز با توجه به وقت استراحت دیگران را مشکل اصلی انتخاب این زمان عنوان نمود . بسیاری از مواقع نمی توان از نور چراغ های محیطی استفاده کرد ، بنابراین چراغ های مطالعه به دلیل تأمین

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات خرید پستی

سرپیچ سنسور دار پیشرفته

سرپیچ سنسور دار پیشرفته یا سنسور حرکتی با برد دید 6 متری و با قابلیت تنظیم حساسیت جهت روشن کردن اتوماتیک لامپ هنگام احساس وجود حرکت در محیط و همچنین قابلیت تنظیم زمان روشن نگهداشتن لامپ ، مخصوص لامپ های با پایه E27 معمولی و قدرت کمتر از 60 وات میباشد.

قیمت : ناموجود
169,000 تومان

توضیحات خرید پستی

چراغ قوه چند کاره خورشیدی اورجینال

چراغ قوه چند کاره خورشیدی اورجینال با همه چراغ ها و فانوس های شارژی که تا کنون دیده اید فرق می کند. این فانوس مسافرتی علاوه بر اتصال به برق بوسیله انرژی خورشیدی نیز شارژ می شود که یک امکان عالی برای مسافران،کوهنوردان و استفاده در کمپینگ است.

قیمت : ناموجود
229,000 تومان

توضیحات خرید پستی

ریسه LED دکوراتیو 10 متری

ریسه LED دکوراتیو 10 متری با رقص نور بسیار زیبا و هیجان انگیز، زیبایی بخش منزل ویا اتاق شما است. انعطاف پذیری بالا، شفافیت سیم، مصرف پائین، طول 10 متری و تنوع حالت های نوردهی، این نوع ریسه را برای تزئین اتاق عقد یا نامزدی و جشن تولد، تزئین درخت کریسمس، دور پنجره ها، دور آلاچیق و ... ساخته است.

قیمت : 89,000 تومان

توضیحات خرید پستی

لامپ LED رقص نور اتومبیل و موبایل

اگر شما به دنبال یک رقص نور برای متفاوت شدن مهمانی ها و جشن های خانگی هستید میتوانید از لامپ LED رقص نور موبایل اندروید استفاده کنید. این دستگاه جایگزین مناسبی برای دستگاههای رقص نور لیزری گران قیمت است...

قیمت : 59,000 تومان

توضیحات خرید پستی

اسپیکر و گلدان موزیکالی Tokqi

یک محصول متفاوت و چندکاره‌ اسپیکر و گلدان موزیکالی Tokqi است که ترکیبی از دستگاه‌های اسپیکر، گلدان موزیکال و شب خواب است. اسپیکر این دستگاه با توان خروجی 5 وات و با اتصال به بلوتوث با برد 10 متر و با پخش صدای 360 درجه دارای توان و صدای خروجی مناسبی است.

قیمت : ناموجود
199,000 تومان

توضیحات خرید پستی

چراغ مطالعه شارژی Modern

Modern چراغ مطالعه‌ای بادوام و کاربردی است که می‌تواند یکی از اعضای اصلی هر میز کار یا مطالعه‌ باشد. این چراغ علاوه‌بر تأمین نور کافی، به نوشت‌افزار روزمره‌ی شما سروسامان می‌دهد.

قیمت : ناموجود
89,000 تومان

توضیحات خرید پستی

شمع ال ای دی 12 رنگ - Luma Candles

شمع های لوما کندل دائمی بوده و دارای رنگ های زیبا و متنوع (12 رنگ) می باشد که می توانید آنها را به دلخواه با استفاده از کنترل (از راه دور) تغییر دهید. فوق العاده شیک با ماندگاری دائمی.

قیمت : ناموجود
75,000 تومان

توضیحات خرید پستی

چراغ مطالعه USB - LED

با نور ملایم لامپ یو اس بی، صفحه کار خود را در تاریکی روشن نمایید و مدت زمان زیادی را بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ LED باشید به مطالعه یا کار با لب تاپ بپردازید.

قیمت : ناموجود
19,000 تومان

توضیحات خرید پستی

چراغ خواب رنگین کمان

چراغ خواب زیبا و تزیینی رنگین كمان با طیف هفت رنگ بر روی دیوار آرامشی صد چندان به هنگام خواب شبانه برای شما به ارمغان می آورد.  لذت خوابی شیرین با چراغ خواب رنگین کمان ...

قیمت : ناموجود
29,000 تومان

توضیحات خرید پستی

صفحات سایت