اخرین محصولات ثبت شده

اتومایزر شارژی عطر و ادکلن

حتما برای شما هم پیش اومده که میخواید عطرتون همیشه همراهتون باشه ولی به دلیل حجم زیاد و سنگین بودن شیشه از اینکار منصرف میشید. این اتومایزر چاره کار شماست به راحتی تا صدها بار قابل شارژ و استفاده در همه جا هستش...

قیمت : 139,000 تومان

توضیحات خرید پستی

ژیلت انگشتی EVO SHAVE

اووشیو با معرفی سیستم اصلاح خود برای زنان و مردان، به ویژه نسل جوان 16 تا 34 سالی که بدنبال تجربه اصلاح کاملا متفاوتی هستند، تحولی شگرف ایجاد کرده است.

قیمت : 69,000 تومان

توضیحات خرید پستی

ماشین اصلاح مو GODFREY مدل Profession

ماشین اصلاح مو GODFREY مدل Profession که طراحی جمع و جوری داره، برای اصلاح موی سر و بدن و صورت مناسبه و قابلیت خط زن داره.

قیمت : 359,000 تومان

توضیحات خرید پستی

مینی پنکه شارژی و بخور دستی CUTE CAT

بخور و فن یکی از دستگاه های خیلی عالی و با کیفیت و مفید میباشد،اگر پوست صورت شما خشک یا کم اب باشد ،پیری زود رس،چین و چروک ،لک های پوستی خیلی خیلی سریع به سراغ شما می آیند.

قیمت : ناموجود
199,000 تومان

توضیحات خرید پستی

کش لیفت چشم و ابرو

لیفت ابرو یک ترفند جدید زیباسازی فرم صورت است که چند وقتی است در میان خانم های به روز و با سلیقه مد شده است. در این حالت با بالاتر رفتن گونه، ابرو و جذاب تر شدن حالت چشم، تغییری جالب و جذاب در صورت شما ایجاد می شود.

قیمت : 49,000 تومان

توضیحات خرید پستی

قلم سفید کننده دندان Dazzling White

سفیدکننده فوری دندان ها مراقبت از دندان های حساس جرم گیر (جلوگیری از تشکیل پلاک و تارتار) مراقبت از دندان قبل و بعد از دوره های سفید کنندگی.

قیمت : ناموجود
99,000 تومان

توضیحات خرید پستی

استند خمیر دندان پیچی (پکیج 2 عددی)

فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

قیمت : 59,000 تومان

توضیحات خرید پستی

استند لوازم آرایش Beauty Box

لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

قیمت : 259,000 تومان

توضیحات خرید پستی

تمیز کننده و لایه بردار پوست Green Mask

این ماسک در مدت کوتاهیی پوست را از شر جوش و لک و چروک خلاص میکند و پوستی شاداب و مرطوب و جوان را بشما عزیزان هدیه میدهد ...

قیمت : 79,000 تومان

توضیحات خرید پستی

مینی پنکه همراه PK-65

با افزایش دما بخصوص در ایام تابستان، وجود وسیله‌ای که در عین سادگی بتواند در مواقع لزوم هوا را به جریان بیندازد و فضا را مطبوع‌تر کند بسیار کاربردی بنظر می‌رسد.

قیمت : ناموجود
59,000 تومان

توضیحات خرید پستی

مژه درخشان LED

مژه درخشان LED شامل یک جفت مژه و یک کنترلر کوچک است که حالت‌های مختلف رقص، اسکرول و چشمک دارند که با یک دکمه کنترل می‌شوند.

قیمت : 39,000 تومان

توضیحات خرید پستی

دستگاه لاک خشک کن

حتما شما هم همیشه بعد از لاک زدن مجبور می شوید وقت زیادی را برای خشک شدن آن صرف کنید و اکثر مواقع پیش آمده تا مجبور به انجام دادن کاری در همان لحظه می شوید و باعث خراب شدن لاک هایتان می شود.

قیمت : ناموجود
59,000 تومان

توضیحات خرید پستی

کیف لوازم آرایشی مسافرتی Vely Vely

کیف لوازم آرایشی مسافرتی Vely Vely مناسب برای کالاهای بهداشتی و آرایشی ، جواهرات و لوازم جانبی سفر می باشد. کیف لوازم آرایشی مسافرتی Vely Vely بسیار جادار و سبک در طرح کیسه ای طراحی شده است.

قیمت : ناموجود
59,000 تومان

توضیحات خرید پستی

موزن 3 کاره پاناسونیک شارژی

موزن 3 کاره پاناسونیک شارژی مدل EH-31A با قابلیت شارژ و کیفیت عالی یکی از بهترین موزن های چندکاره می باشد. این موزن بینی دارای سری های مختلف بوده که به راحتی بر روی آن نصب میشود و دارای کاربردهای مختلف از جمله خط زن، اصلاح موهای زاید گوش، بینی و همچنین اصلاح ابرو می باشد.

قیمت : ناموجود
139,000 تومان

توضیحات خرید پستی

پکیج کامل تاتو موقت لب

با استفاده از این محصول هیچ مهارت خاصی برای طراحی لب های خود نیازی ندارید. با پکیج تاتو موقت لب میتوانید زیبایی را متعلق به خود کنید! محصولی کاملا گیاهی دوستدار پوست شما ...

قیمت : 12,800 تومان

توضیحات خرید پستی

صفحات سایت